Εργαστήρια Δεξιοτήτων: “Φροντίζω το περιβάλλον”. Δ΄ τάξη

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Πώς περπατάμε στο δάσος…

Οι μαθητές της Δ΄ τάξης στα πλαίσια του προγράμματος ” Για το δάσος μαθαίνω, δρω και

δημιουργώ” , έφτιαξαν μια ομαδική εργασία – αφίσα , αφού πρώτα δούλεψαν σε μικρές ομάδες,

στην οποία επισημαίνουν τι πρέπει να προσέχουμε όταν επισκεπτόμαστε το δάσος και πώς πρέπει

να συμπεριφερόμαστε όταν βρισκόμαστε μέσα σε αυτό, δείχνοντας τον σεβασμό μας στο ίδιο και

στα πλάσματα που φιλοξενεί.

“Το μικρό βιβλίο του δάσους”

Οι μαθητές ψάχνοντας στο διαδίκτυο πληροφορίες για το δάσος, ενθουσιάστηκαν με

“Το βιβλίο του δάσους” της Σ. Κίτσιου και αποφάσισαν να το φτιάξουν και οι ίδιοι.

Το αρχικό φυλλάδιο:

Από την ανάποδη:

Τα μικρά βιβλιαράκια!

Οι μαθητές αφού συμπλήρωσαν τις ερωτήσεις και ζωγράφισαν φυτά και ζώα του δάσους,

δίπλωσαν με κατάλληλο τρόπο το φυλλάδιο, το έκοψαν μέχρι ενός σημείου και έφτιαξαν

το μικρό βιβλίο.

Δείτε το αποτέλεσμα!

Πυρκαγιά στο δάσος : Πρόληψη , αντιμετώπιση .

Οι μαθητές, συζήτησαν για το πώς μπορούμε να μειώσουμε τον κίνδυνο δασικής πυρκαγιάς

με υπαίτιο τον άνθρωπο. Μπήκαν στην ιστοσελίδα της wwf Eλλάς : Πυρκαγιές,

είδαν και διάβασαν τις εικονογραφημένες οδηγίες. Έτσι, αποφάσισαν να φτιάξουν ένα χαρτόνι – αφίσα

με τις οδηγίες αυτές ,το οποίο έβαλαν στον διάδρομο του σχολείου, ώστε και οι συμμαθητές τους,

να τις δουν και να τις μάθουν.

Το δάσος του Αμαζονίου κινδυνεύει.

Έρευνα των μαθητών για τις αιτίες καταστροφής μέρους του δάσους του Αμαζονίου, κατασκευή

σχετικής αφίσας και βίντεο που θέλει να ευαισθητοποιήσει όλους…

Φυτεύουμε δεντράκι στην αυλή μας.

Μαζί με τους μαθητές της Στ΄ τάξης φυτέψαμε ένα νέο δεντράκι στην αυλή του σχολείου. 

 

Ανάλογος στολισμός ,της πόρτας της τάξης μας.

Οι μαθητές στόλισαν την πόρτα της τάξης τους, φτιάχνοντας ένα τεράστιο χαρτόνι

με δέντρα, ζώα και πουλιά του δάσους.

” Το δάσος μας μιλάει.”

Οι μαθητές , αφού συζήτησαν μεταξύ τους γι΄ αυτά που μας προσφέρει το δάσος

και αφού παρακολούθησαν σχετική παρουσίαση, προσωποποίησαν το δάσος και έτσι αυτό

μίλησε, μέσα από τα κείμενα των μαθητών, για τον εαυτό του και τα συναισθήματα που έχει

για τα φυτά , τα ζώα και τους ανθρώπους.

Και η ανακύκλωση συνεχίζεται…

Οι μαθητές συνεχίζουν την ανακύκλωση χαρτιού, συσκευασιών και χαρτόκουτων

που ξεκινήσαμε πέρυσι και όποτε τα “χρήσιμα-άχρηστα” μπορούν να χρησιμοποιηθούν

σε διάφορες κατασκευές, αυτό γίνεται με χαρά.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...