Eργαστήρια Δεξιοτήτων: ” Του δρόμου το ασφαλές ” Δ΄ τάξη

Ενδεικτικές δραστηριότητες:

Αρχικά, έγινε μια έρευνα από τις ομάδες της τάξης, για το πώς οι μαθητές μετακινούνται

από και προς το σχολείο. Αυτή πραγματοποιήθηκε σε σύνολο 72 μαθητών.

Η έρευνα έδειξε ό,τι παρόλο που οι μαθητές δε διαμένουν σε μια μεγάλη πόλη, έρχονται (κυρίως το πρωί)

στο σχολείο, με το αυτοκίνητο των γονέων.

Οι μαθητές αφού έκαναν αποδελτίωση, δημιούργησαν έναν πίνακα με τα αποτελέσματα

και στη συνέχεια ένα ραβδόγραμμα.

Στόχος τους ήταν μετέπειτα, να ευαισθητοποιήσουν τους

μαθητές κυρίως των μεγάλων τάξεων να έρχονται με τα πόδια στο σχολείο, δείχνοντάς τους

ότι τα υπέρ, είναι περισσότερα από τα κατά της καθημερινής αυτής τους μετακίνησης.

Επικίνδυνα σημεία στους δρόμους και στα πεζοδρόμια της Αγκαθιάς.

Επισήμανση από τους μαθητές, των επικίνδυνων σημείων

στους δρόμους και στα πεζοδρόμια της Αγκαθιάς.

Λείπουν βίδες από κολόνα φωτισμού στο πεζοδρόμιο και η κολόνα κουνιέται!

Μηχανάκια σταθμευμένα πάνω σε πεζοδρόμιο!

Υπάρχει τρύπα στο πεζοδρόμιο καλυμμένη πρόχειρα με μια σανίδα!

Οι παράδρομοι δεν έχουν πεζοδρόμια και οι μαθητές περπατάνε δίπλα σε ανοιχτά κανάλια!

Φθαρμένη άσφαλτος με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί τρύπα και να έχει βγει στην
επιφάνεια σωλήνας αποχέτευσης!

Μόνιμα σταθμευμένη πλατφόρμα, σε δρόμο που οδηγεί σε διασταύρωση!

Έχουν σβηστεί με το πέρασμα του χρόνου, οι 2 διαβάσεις που υπήρχαν μπροστά από το σχολείο μας!

Γράμμα στον Δήμαρχο.

Γράψαμε ένα γράμμα στον δήμαρχο του Δήμου μας και το στείλαμε με e-mail.

Ζητούσαμε να ξαναβαφτούν οι διαβάσεις μπροστά από στο σχολείο μας.

Ο Δήμαρχος μας διαβεβαίωσε ότι πολύ σύντομα το αίτημά μας θα πραγματοποιηθεί.

Τα δικά μας ποιήματα.

Οι μαθητές χωρισμένοι σε 3 ομάδες, έγραψαν τα δικά τους ποιήματα με οδηγίες προς πεζούς,

ποδηλάτες και επιβάτες. Όλες μαζί οι ομάδες τα συνέθεσαν σε μια μεγάλη αφίσα.

Επίσκεψη τροχονόμων στο σχολείο μας.

Συνεργαστήκαμε με την Τροχαία Αλεξάνδρειας και 2 εξαίρετοι τροχονόμοι ήρθαν

στο σχολείο μας και έκαναν παρουσίαση στα παιδιά για την οδική ασφάλεια.

Ακολούθησαν ερωτήσεις – απορίες των μαθητών, αλλά και ερωτήσεις κατανόησης

από τους τροχονόμους προς τους μαθητέςΤ.

Στη συνέχεια, δόθηκε στους μαθητές ένα φύλλο εργασίας που είχε να κάνει με την οδική ασφάλεια.

Οι τροχονόμοι, μας υποσχέθηκαν πως θα βοηθήσουν ώστε να ξαναβάψουμε τις διαβάσεις

μπροστά στο σχολείο μας.

Στα παιδιά δόθηκε και από ένα βραβείο, για το μεγάλο ενδιαφέρον που έδειξαν

στην όλη διαδικασία.

Άλλες κατασκευές.

Η πρώτη ομάδα, βρήκε και έγραψε τι σημαίνουν τα αρχικά Κ.Ο.Κ , η δεύτερη ομάδα

κατασκεύασε κάποια από τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και τα έβαψε και η τρίτη

ομάδα έφτιαξε δικά της χιουμοριστικά σήματα, αφού πρώτα είδαμε σχετική παρουσίαση

και όλοι κατάλαβαν τι σημαίνει το χρώμα και το σχήμα τους.

Φοράω ανοιχτόχρωμα ρούχα όταν οδηγώ ποδήλατο το βράδυ.

Το δείξαμε με φατσούλες ανοιχτόχρωμες και σκουρόχρωμες πάνω σε μαύρο χαρτόνι.

Eπιτραπέζιο παιχνίδι για τα σήματα.

Μπορείς να παίξεις το παιχνίδι με ζάρι ή χωρίς. Αποτελείται από κάρτες, που στη μια πλευρά

υπάρχει το σήμα και στην άλλη, ερώτηση και απάντηση για το τι δείχνει αυτό.

Τα σήματα στα Αγγλικά.

Με τη βοήθεια της καθηγήτριας των Αγγλικών, κυρίας Κικής, οι μαθητές έφτιαξαν

σήματα και εξήγησαν στα Αγγλικά τι σημαίνουν.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...